SIERO | LA POLA

FOTOGALERÍA de los Güevos Pintos

  • El Martes de Pascua, Martes de Güevos Pintos en La Pola

El Fielato y El Nora, 21 Abril 2017

martes-gúevos-pintos-en-la-pola El martes en La Pola hubo miles de Güevos Pintos. Güevos para todos los gustos.

Güevos Pintos en La Pola

«Ya sabéis tós que soi nuevu n´este de bendecir los güevos pintos... y que´l respetu que-y tengo a esta bendición ye pergrande,  que tamién ye pergrande, va por dientro». Estas fueron las primeras palabras del párroco de La Pola, Juan Hevia, que se estrenaba en  el solemne acto de bendecir los protagonistas de la  fiestas de Martes de Pascua, una celebración que calificó de «fiestona de los Güevos Pintos» que quiere decir «ser berru d´allegría que xune a los d´equí y a tolos que vienen güei a pasálo bien ente sidre y bailes... por algo ye Pascua floría». Destacando el carácter de los polesos que acogen  a todos los que se animen a participar en la celebración más colorista y guapa de la villa polesa.

Hevia recordó a sus antecesores en el cargo «Don Carlos, Don Xuan Bautista y Sergio. Anque yo sía más altu, nun creo que-yos llegue a soler de los zapatos».

También se acordó de la polesa Clavelina «nuesa paisana, puxo La Pola de boca en boca, por eso de los impuestos que llamen de sucesiones», al tiempo que reconoció que «ye inxustu en conciencia... por vivir nun sitiu o otru trátasenos distintu... a lo menos, los que tienen que tomar nota van faciendo cuenta d´ello». Apuntó el párroco en presencia del sierense Guillermo Martínez consejero de la Presidencia.

También se acordó de Lelo y su Museo de Sifones «algo habrá que facer colos 2.200 sifones, digo yo por nun se pierdan nel olvidu».

En el repaso internacional se refirió a Siria que «sigue ahí, gas pa toos, como va pocos díes, neños y mayores... y agora entró n´escena´l Trump y dalgunu más y el de Corea por que nun falte nengunu».

desfile-guevos-pintos-la-pola

PINCHA AQUÍ PARA VER UNA GALERÍA DE FOTOS

güevos-pintos-pola-siero

 

güevos-pintos-en-pola-siero-martes-de-pascua

alcaldes-consejero-jenaro-soto-brindis-sidra

Güevos y sidra El Martes de Güevos Pintos hay otra protagonista en La Pola, la sidra, porque ya me contarán que hay más típico que tomarse una sidra con un güevu cocíu. Todos los años, y como es tradición, los políticos que asisten a la bendición y el jefe de los Festejos, Jenaro Soto, brindan con un culín, como se puede ver en la fotografía donde están, entre otros los alcaldes de Siero, Nava, Noreña o Villaviciosa; el consejero Guillermo Martínez y varios ediles locales. ¡¡¡De hoy en un añu!!!

 

Comentarios

No hay comentarios

Para poder dejar sus comentarios debe estar logueado en la web. Registrarse

Noticias relacionadas

Los niños del Peña Careses adelantan la celebración de Güevos Pintos