Parres | CULTURA

El C.P. Río Sella entre los más galardonados en los Certámenes de la 39 Selmana de les Lletres

  • Premios a la creación artística y literaria y del Certamen de creación audiovisual

El Fielato y El Nora, 12 May 2018

escolinos-arriondas-lletres-asturianes Escolinos de Arriondas con el consejeru de Educación.

Selmana de Les Lletres Asturianes

 

El IES Víctor García de la Concha, de Villaviciosa, acogió el pasado viernes la entrega de los premios de los Certámenes de creación artística/ lliteraria, audiovisual y cartelismu de la 39 Selmana de Les Lletres, un acto que estuvo presidido por el consejero de Educación y Cultura del Principado de Asturias, Genaro Alonso.

Los centros educativos del Centro y del Oriente de Asturias cosecharon numerosos de estos galardones y el Colegio Público Río Sella estuvo entre los más premiados.

Creación artística/lliteraria en
llingua asturiana

En el apartado de Educación Infantil (4 años): el segundu Premiu fue para El cuento de Lara, de Lara Álvarez Pérez del C.P. La Ería (Llugones); y tercer premiu  pa La xata y el merucu , de Claudia García Pérez del CRA Picos d’Europa (Cangues d’Onís).

En la categoría 5 años, el segundu premiu fue pa El conciertu, de Daniela Prieto Granda,  del C.P. La Ería (Llugones).

Manuel Valle Cue, del C.P. Reconquista (Cangues d’Onís) se llevó el primer premiu de 4º de Educación Primaria con El neñu pastor.

Alba Pérez Carús, del C.P. Ríu Sella (Les Arriondes) consiguió el segundu Premiu de 5º de Educación Primaria con Coses rares.

El primer premiu de 6º de Primaria fue para El ríu los abusones, de David Solís Sierra, del C.P. Ríu Sella (Les Arriondes) y el tercer premiu para  L’home llobu, de Stephan Milhail, también del colexu de Les Arriondes.

El primer premiu de 4º de la ESO lo consiguió María López Pérez,del CPEB Las Arenas (Cabrales) con El mio ánxel.

El primer premiu y el segundu premiu de 1º de Bachiller fueron al IES Río Nora, de Pola de Siero, para Guillermo Mañana con El criau y Jorge Vigil Antuña por El carbayu.

selmana-lletres-manuel-valle

Manuel Valle estuvo en La Villa acompañado por sus profesoras y la directora del C.P. Reconquista.

VII  Certame de creación audiovisual

El primer premiu de 5º de Primaria fue para Rodrigo Alonso Sauras, Alicia Cofiño Fernández, Ana Díaz Braña, Iker García Iglesias, Alba Pérez Carús, Manuel Rojo Carús, Jun Hao Chen, Zoe Marchite García, Ariadna Pandal Llera, Alejandra Peruyero Blanco y Luis Miguel Sampedro Diéguez del C.P. Río Sella de Les Arriondes, por Déxame falate.      

El primer premio de 2º de la ESO lo recogieron Aitor Barrera Fernández, Almudena Álvarez Fuente, Hugo García Gómez,  Iker López Suárez, Elisa Menéndez González, Alba Pulgar Sánchez, Cecilia Vallina Suárez, Hugo Rubio Pérez y Laura García Hernández, del IES de Llanera, por El pianu.

El primer premiu de 1º de Bachiller se fue al IES de Luces (Colunga) para Darío Iglesias Granda, Natacha Serrano Díaz, Noemí García Rimada, Robert Manole, Andrea Miyar Sánchez y Jonatan Veiga Ogando por El mar nel que m’afuego

 

El neñu pastor

Cuando espertó ya nun había tormente al pie del ríu. Allumaba la lluna con tola so fuercia, nunca la viera tan allegada y tan rellumante. Prendió la llinterna y vio que taben toles cabres colos güeyos remellaos mirando pa elli. Los pás depués de tomar el café sintieren la puerte de la cuadra… Yera el neñu coles cabres.

¡Gracies a Dios que lleguesti, h.illu míu! - dixo-y la so ma  lloca contenta-. Al  atapecer h.üi a soltar les cabres como tolos díes y diose cuenta que tenía una igüeda recién paría con dos cabritines precioses y dos que no pasaríen el día sin parir. El neñu per un llau taba percontentu  porque`l rebañu diba aumentando pocu a pocu, pero per otru taba triste porque nun podía tener más animales, porque nun tenía onde metelos.

Tenía qu`empezar a vender, pero dába-y pena, porque toes eren perguapes y teníen unes cabritines perllistes.
Rompiose la cabeza pensando y llegó a la conclusión d`agrandar la cuadra y así nun tener que vender… ¡Qué feliz taba!

El sueñu d`aquel  rapacín yera ser pastor… y toi seguru que lo conseguirá, porque nacieren- y los dientes ente les cabritines de los sos pás y esa afición, nunca se- y va a quitar.

Manuel Valle Cué. (C.P. Reconquista de C. de Onís)  Cuentu premiáu en la Semana de Les Lletres

manuel-valle-lletres-asturianes

Manuel Valle Cué.

Comentarios

No hay comentarios

Para poder dejar sus comentarios debe estar logueado en la web. Registrarse