Bimenes | BIMENES

Bimenes vota por la Oficialidá

  • Hoy se celebró en Martimporra la Fiesta de la Oficialidá

El Fielato y El Nora, 02 Julio 2016

Gaiteros hoy, en Martimporra, Bienes. Gaiteros hoy, en Martimporra, Bienes.

«Declaramos la oficialidá dientro de les llendes del conceyu de Bimenes», anunció el alcalde Aitor García, a lo que siguieron los aplausos espontáneos de las personas participantes en la fiesta de la Oficialidá, en la capital yerbata. En la Plaza del Ayuntamiento, el regidor resumió el pleno celebrado en el salón de conceyos, «donde hoy fízose pequeñu». La Corporación local volvió a aprobar por unanimidad esta declaración veinte años después.

Pleno a favor de la Oficialidá celebrado hoy en el Ayuntamiento de Bimenes.

Seguidamente los representantes de los municipios de la Comarca de la Sidra leyeron el manifiesto de Conceyos pola Oficialidá, comprometiendose publicamente «a trabayar nos tres años de llexislatura que queden en buscar los llímites de la llexislación vixente, demostrando que ye ruina y insuficiente pa garantizar los derechos de los falantes, si fai visibilizando´l confictu y la ineficacia pa cumplir coles disposiciones internacionales, como acaba de facer el plenu de Biemenes». También se comprometen, los firmantes de la Conceyos pola Oficialidad, a proponer ordenanzas del uso del asturiano y planes de normalización en sus respectivos municipios, para que sea una realidad en la vida municipal. Además pretenden reclamar a la Junta General del Principado «que ye onde se tien qu´aprobar la declaración de la Oficialidá, porque yá ye tiempu de que los nuestros representantes tean al altorde les ciscunstacies y pongan fin a tanto años d´inxusticia»

En el mismo manifiesto se reconoce que «préstanos que seya en Bimenes porque va cuasi venti años yá, nesti Conceyu entamóse un camín polos derechos y la dignidá de la xente dÁsturies que nun va a tener nunca vuelta atrás. Bimenes entamó´l camín y Biemnes quier siguir siendo´l símbolu désti llabor y désta llucha por un futuro pal asturiano y pa´Asturies».

El alcalde de Miranda do Douro, Artur Nones, se sumó a la celebración así como el presidente de la Comarca de la Sidra, Rogelio Pando; el alcalde de Cabranes, Gerardo Fabián; el primer edil saregano, Saúl Bastián; la concejala maliaya, Ana López; la edil de Cultura de Siero, Aurora Cienfuegos así como representantes de Nava; la alcaldesa de Noreña, Amparo Antuña; el edil de Conceyu en Noreña Antonio Martínez y el de Somos Javier Pintado.

Los bailes también se sumaron a la  celebración uniéndose el grupo local y el hermano portugués.

El alcalde de Bimenes, Aitor García, dirigiéndose a los presentes tras el pleno.

Asistentes al pleno entre los estuvieron Xuan Xosé Sánchez, Xicu Díaz, Gerardo Fabián, Rogelio Pando, Saúl Bastián.

Comentarios

No hay comentarios

Para poder dejar sus comentarios debe estar logueado en la web. Registrarse